Бостон, мода, повсть ...

У бостонському художньому музеї Cooper-Hewitt пройде виставка робіт, зроблених з фетру, в тому числі - фетрових елементів костюма: Fashioning Felt . Фетр (повсть) є відмінним прикладом того, що ефектного результату в чому б то не було можна досягти, вдавшись до формули W * t * M = E, де E = коефіцієнт ефектності, W - коефіцієнт витраченого зусилля, а M - коефіцієнтом ефектності вихідного матеріалу.

Так, ідеальний вечерю з стейка (E) з легкістю (W1) готується за три-чотири хвилини (t1) з ідеального шматка м'яса вартістю $ 30 (M1); а ідеальний вечерю з пельменів (знову E) готується за 2-3 години (t2) важкої ручної роботи (W2) з найдешевших матеріалів, які є (M2) (є ще плаваючий коефіцієнт s, - "skills", але його для простоти обговорення теж можна вважати константою).

Цей принцип, як мені здається, поширюється приблизно на будь-які області діяльності і може бути сформілірован без жодних цифр простими словами: зробити з гівна цукерочку можна так само успішно, як зробити цукерку з цукерки, - тільки треба дуже багато сил і часу Цей принцип, як мені здається, поширюється приблизно на будь-які області діяльності і може бути сформілірован без жодних цифр простими словами: зробити з гівна цукерочку можна так само успішно, як зробити цукерку з цукерки, - тільки треба дуже багато сил і часу. Фетр - абсолютно ідеальний приклад: у всіх об'єктах, які будуть виставлені в Cooper-Hewitt , Mn -> 0, зате Wn і tn вражаюче великі.

Крім того, тема фетру знаходиться, цікавим чином, на перетині теми "техніки і матеріали" з темою "зроби сам": робота сфетром (в основному, фільцеваніе) знаходиться зараз, наскільки можна судити, на піку рукодельніческой моди. І для домогосподарок, ваяющіх у себе на кухні нескінченних котиків і песиків, і для дизайнерів, які намагаються всерйоз вибратися з роботи зі звичними матеріалами, фетр виявляється безцінною знахідкою: Відбувся з щільно "переплутаних" дуже тонких гігроскопічних волокон (найчастіше - вовни), фетр володіє фантастичною пластичністю в ході роботи і фантастичний ж міцністю після її закінчення. Він не рветься, не вимагає обробки краю, дозволяє створювати як майже прозорі, павутиноподібні поверхні, так і стійкі, відмінно тримають форму тривимірні об'єкти, відмінно піддається фарбуванню. Фактично фетр для дизайнера - що глина для скульптора, - і, як і глина, фетр ще деякий час тому здавався багатьом матеріалом грубим і архаїчним. Сьогоднішній інтерес до фетру взагалі пов'язаний з тому, що мода знову звертає пильну увагу на crafts - від вишивки і мережки до макраме та мережива.

І, так, ні слова про рецесію. Скільки можна про рецесію.

Лінор Горалик http://www.fashion-that.com/

Новости