Форум нерухомості Domik.ua • Вирішення проблем з бойлерами. Питання по встановленню та використанню

Питання таке, підключати бойлер хочу не окремим кабелем, а підключитися до вже прокладеної проводці. Так ось, чи можна автомат поставити безпосередньо перед розеткою бойлера в туалеті або треба ставити в місці підключення до проводці? Сподіваюся зрозуміло написав)

Як правильно вибрати бойлер. Відгуки про бойлерах

Evgeniy Nikolaevich писал (а): Питання таке, підключати бойлер хочу не окремим кабелем, а підключитися до вже прокладеної проводці. Так ось, чи можна автомат поставити безпосередньо перед розеткою бойлера в туалеті або треба ставити в місці підключення до проводці? Сподіваюся зрозуміло написав)


Таким чином ви захистите тільки кабель в туалеті, а решту проводку захищатиме автомат в місці її підключення. Бажано все таки протягнути окрему лінію прямо від щитка.

Можна, але треба щоб ближній до бойлера спрацьовував раніше.

dacha_rus писал (а): Можна, але треба щоб ближній до бойлера спрацьовував раніше.


Він і так буде спрацьовувати раніше при КЗ, якщо тільки номінал не завищені.
Перед розеткою від автомата толку буде небагато.
Evgeniy Nikolaevich яке січені кабелю і який номінал автомата встановлений у вас на існуючій проводці? Яка потужність бойлера?
Що б дотримати селективність в електричному ланцюзі.

Для бойлера важливіше не сам автомат, а діфка, причому бажано на 10 міліампер, а не на 30. Взагалі будь-який електроприлад, контачащій з водою, за правилами треба захищати діфреле, це захист від удару струмом. Тягнути новий кабель від щита необов'язково, за умови що існуючий підходить по потужності (тобто якщо до розетки йде провід мідь 2,5квадрата, то на абсолютне большінсвтво бойлерів цього вистачає, крім проточніков, зрозуміло.
Коли бойлер вішають постфактум, зазвичай роблять так: поруч з бойлером ставлять мініщіт на два місця, куди чіпляють діфавтомат, вихід на бойлер, вхід-до розетки найближчій (дроти йдуть, ПВС зазвичай). До розетки підключаються або безпосередньо (провід пірнає під рамку і до контактів розетки), або через вилку, але тоді перед висмикуванням вилки попередньо вимикати діфку)

kc-design писал (а): Що б дотримати селективність в електричному ланцюзі.


Вам потрібно цікавити ток миттєвого розчеплення, а вже потім номінал.

Здрастуйте, панове! Прошу ваших рекомендацією в моїй ситуації. Водонагрівач після першого запуску гріє, стрілка температури зростає, але вода з змішувача в положенні гарячої води біжить ледве ледве цівкою, це зовсім нікуди не годиться. А холодна нормально себе напором біжить.
Ваші припущення - це серйозна поломка або звичайна справа? Тобто може досить буде самостійно повністю спустити воду, потім відкрити кран змішувача на гаряче положення і закачати воду до тих пір, поки не буде стабільного напору з крана? Або потрібно викликати фахівця з ремонту бойлера в своєму місті?
Тепер докладніше:
Значить добудовуємо заміський будинок, плануємо в найближчий тиждень переїзд. Каменем спотикання зараз виходить відсутність гарячої води. В цьому році зробили ванну, там уже рік як була зроблена розводка труб для води, облицьована плитка, встановлена ​​вся необхідна сантехніка. Плиточники встановили і підключили накопичувальний водонагрівач
Бойлер GORENJE TGR 65 SV9, він був куплений минулого літа, рік простояв в неопалюваному приміщенні в коробці. Цього літа встановлений, але не запускався. І ось прийшов час вже запускати опалення в будинку, і заодно водонагрівач. Запуск робили самі за допомогою знайомого електрика. Виявилося, що десь був перебитий провід, спрацював автомат і так і не запустили бойлер. Хоча воду закачали (але, мабуть НЕ ПРАВИЛЬНО, інструкцію відвезли в місто, і не знали про те, що змішувач повинен був бути відкритий в гарячому стані). Коли зрозуміли, що струму немає - злили воду через змішувач, також відкрутили гайки на підводі бойлера і злили залишки - літрів 5 напевно набралося. Потім через тиждень повернулися і переробили харчування. Закачали в бойлер воду (знову здається не включали відразу змішувач на гарячої води). Ну ось і як результат - воду гріло, але бігло цівкою.
Воду в будинок качає насос, встановлений на вулиці в глибокій ямі (ну фактично як кімната з цегляної кладки).

А як ви спустили воду через змішувач? Чи не поставили зворотний клапан? І навіщо її взагалі було спускати для переробки електрики?
По суті. Швидше за все бойлер ні при чому. Щоб переконатися в цьому з'єднайте шлангом безпосередньо підводи до бойлера холодної і гарячої води. У вас на ділянці гарячої води від бойлера до змішувача або вузький перетин труби, або вона кудись іде ще. Якщо є стояк гарячої води, перевірте, заблоковано там вхідний кран. Ні-ли де протікання гарячої води (дайте тиск в труби, а потім перекрийте приплив води, через деякий час перевірте, збереглося-ли тиск-просто відкрийте змішувач, не відкриваючи приплив, деяка кількість води має витекти). Якщо протікання немає, проверьтеместа з'єднання шлангів, буває гумові прокладки частково перекривають струм води або камінчик перекриває шланг, або не повністю відкривається відсічний кран (на виході зі стіни який) Перевірте сіточку-аератор на змішувачі. Зрештою вимкніть гарячу воду від змішувача, підставте відро і перевірте натиск на виході зі стіни. Якщо нічого не допомагає, то десь перетиснута труба в стіні, привітайте своїх ремонтників. Наприклад, при пайку поліпропіленових труб дуже легко запаяти частково і перетин труби.
Тоді-тільки бити стінку і переробляти, ну або по зовні пустити.

sergey765 писал (а): А як ви спустили воду через змішувач? Чи не поставили зворотний клапан? І навіщо її взагалі було спускати для переробки електрики?
По суті. Швидше за все бойлер ні при чому. Щоб переконатися в цьому з'єднайте шлангом безпосередньо підводи до бойлера холодної і гарячої води. У вас на ділянці гарячої води від бойлера до змішувача або вузький перетин труби, або вона кудись іде ще. Якщо є стояк гарячої води, перевірте, заблоковано там вхідний кран. Ні-ли де протікання гарячої води (дайте тиск в труби, а потім перекрийте приплив води, через деякий час перевірте, збереглося-ли тиск-просто відкрийте змішувач, не відкриваючи приплив, деяка кількість води має витекти). Якщо протікання немає, проверьтеместа з'єднання шлангів, буває гумові прокладки частково перекривають струм води або камінчик перекриває шланг, або не повністю відкривається відсічний кран (на виході зі стіни який) Перевірте сіточку-аератор на змішувачі. Зрештою вимкніть гарячу воду від змішувача, підставте відро і перевірте натиск на виході зі стіни. Якщо нічого не допомагає, то десь перетиснута труба в стіні, привітайте своїх ремонтників. Наприклад, при пайку поліпропіленових труб дуже легко запаяти частково і перетин труби.
Тоді-тільки бити стінку і переробляти, ну або по зовні пустити.


зворотний клапан варто - синій такий крантик. Спускали воду тому, щоб в разі якщо не встигнемо полагодити - щоб не замерзла вода (хоча ми то розуміємо, що в стінах в трубках десь вода ще залишається, і всерівно замерзання не можна допускати). Там просто зараз + 9-10 градусів.
Я ж кажу, що перший раз ми спускали воду - то холодну ненагрітими і через гарячий кран змішувача. Бігло тоді хорошим напором. Чи не могло адже з тих пір забитися камінчиком або передаючи трубки. Так що як я розумію - десь завоздушена і просто недокачанних води в бак. Як тепер - спускати всю з бака і запускати заново? Але велике спасибі за безліч корисних підказок, врахую

Napalmer писал (а):
зворотний клапан варто - синій такий крантик. Спускали воду тому, щоб в разі якщо не встигнемо полагодити - щоб не замерзла вода (хоча ми то розуміємо, що в стінах в трубках десь вода ще залишається, і всерівно замерзання не можна допускати). Там просто зараз + 9-10 градусів.
Я ж кажу, що перший раз ми спускали воду - то холодну ненагрітими і через гарячий кран змішувача. Бігло тоді хорошим напором. Чи не могло адже з тих пір забитися камінчиком або передаючи трубки. Так що як я розумію - десь завоздушена і просто недокачанних води в бак. Як тепер - спускати всю з бака і запускати заново? Але велике спасибі за безліч корисних підказок, врахую


Частий будинок. Вас влаштовує напір холодного водопостачання? Його можна порівняти з напором в багатоповерхівці в місті? Думаю у Вас слабкіше. Якщо у Вас гнучкий підвід холодної води в бойлер тоді закрити холодну воду на бойлер, злити воду з бойлера, відкрутіть від бойлера холодну подає воду і в шланг поставте редуктор пониження тиску (з краником і спускним горлечком) а за ним кран. Закрийте кран. Подайте холодну воду через клапан і кран, в якусь ємність пропустіть воду. Так ви дізнаєтеся тиск подає води в бойлер і отже виходить. Вам підходить такий натиск? Якщо він схожий на те що "йшло" у Вас зі змішувача до цих маніпуляцій то у Вас недостатнє тиску холодної води і його потрібно якось підвищити (без клапана бойлер підключати не можна, при нагріванні води вона збільшується в об'ємі і надлишки при закритих кранах виходять через той носик), якщо більше то по ідеї бойлер "завоздушена" не можна і в чому може бути проблема велике питання.

Alexei90 писал (а): Частий будинок. Вас влаштовує напір холодного водопостачання? Його можна порівняти з напором в багатоповерхівці в місті? Думаю у Вас слабкіше. Якщо у Вас гнучкий підвід холодної води в бойлер тоді закрити холодну воду на бойлер, злити воду з бойлера, відкрутіть від бойлера холодну подає воду і в шланг поставте редуктор пониження тиску (з краником і спускним горлечком) а за ним кран. Закрийте кран. Подайте холодну воду через клапан і кран, в якусь ємність пропустіть воду. Так ви дізнаєтеся тиск подає води в бойлер і отже виходить. Вам підходить такий натиск? Якщо він схожий на те що "йшло" у Вас зі змішувача до цих маніпуляцій то у Вас недостатнє тиску холодної води і його потрібно якось підвищити (без клапана бойлер підключати не можна, при нагріванні води вона збільшується в об'ємі і надлишки при закритих кранах виходять через той носик), якщо більше то по ідеї бойлер "завоздушена" не можна і в чому може бути проблема велике питання.


натиск холодної води на 1-му поверсі (а саме про нього зараз мова) дуже хороший і на кухні та у ванній! Він вже точно не поступається квартирним. На другий поверх теж начебто нормально насос піднімає воду, але за порадою сантехніків, які робили розводку в ванних - то все ж порадили бойлер на 1й поверх. До речі, коли запускали воду 1й раз, пам'ятаю - було дуже добре чутно шум води по трубі в бойлер відразу ж. Я не розумію, як ви примудрилися злити бойлер через кран гарячої води ?? Може у вас якийсь бойлер особливо? У звичайних бойлерах вода може злитися тільки через вхід для холодної води (праворуч), але там стоїть зворотний клапан. Так ось, воду з бойлера зливають, відкинувши прапорець на цьому клапані і підставивши відро або трубкою в каналізацію.
Система у вас незамкнута, тому завоздушена ви не моглі- весь зайве повітря вийде при відкритті гарячої води на змішувачі.
Опору току води або зниження тиску бойлер не створює, тому напір гарячої води через бойлер повинен дорівнювати напору холодної. Все опір створюють труби, шланги та фітинги. Бойлер-це просто пустотіла бак з теном, нічого більше. Подача (холодна вода) знизу, вихід (гаряча вода) зверху, злити воду через верх ви не моглі.Поетому якщо у вас натиск гарячої води значно слабкіше напору холодної, то однозначно або забита / заужена труба / шланг, або вода йде кудись ще.
Не займайтеся дурницями, перевірте труби і шланги / крани-майже напевно справа в них.
П.с. Якщо ви реально зливали бак через гарячу воду, значить ви переплутали вхід з виходом натиск холодної води на 1-му поверсі (а саме про нього зараз мова) дуже хороший і на кухні та у ванній
Вхід-праворуч, вихід-зліва. sergey765 писал (а): Я не розумію, як ви примудрилися злити бойлер через кран гарячої води ?? Може у вас якийсь бойлер особливо? У звичайних бойлерах вода може злитися тільки через вхід для холодної води (праворуч), але там стоїть зворотний клапан. Так ось, воду з бойлера зливають, відкинувши прапорець на цьому клапані і підставивши відро або трубкою в каналізацію.
Система у вас незамкнута, тому завоздушена ви не моглі- весь зайве повітря вийде при відкритті гарячої води на змішувачі.
Опору току води або зниження тиску бойлер не створює, тому напір гарячої води через бойлер повинен дорівнювати напору холодної. Все опір створюють труби, шланги та фітинги. Бойлер-це просто пустотіла бак з теном, нічого більше. Подача (холодна вода) знизу, вихід (гаряча вода) зверху, злити воду через верх ви не моглі.Поетому якщо у вас натиск гарячої води значно слабкіше напору холодної, то однозначно або забита / заужена труба / шланг, або вода йде кудись ще.
Не займайтеся дурницями, перевірте труби і шланги / крани-майже напевно справа в них.
П.с. Якщо ви реально зливали бак через гарячу воду, значить ви переплутали вхід з виходом
Вхід-праворуч, вихід-зліва.
вибачте, я міг місцями вас сильно заплутати і ввести в оману через нерозуміння багатьох речей, просто події минулих тижнів, я вже забув як все в точності було. Ось про що зараз думаю - а що якщо плиточники поставили помилково зворотний клапан не на холодний вхід в бойлері справа, а на гарячий слева..Вот не можу точно пригадати, на тижні буду дивитися. Доброго часу доби. Проблема наступна: Купили бойлер "Zanussi" на 80 літрів, встановили всі відмінно, після першої проби нічого дивного не помітили, але через пару діб, звернули увагу на те, що датчик нагріву весь час опускається до "четвертого поділу" і вода відразу ж стає холодної. Якось дивно, відключили вирішили глянути, опуститися чи стрілка до першого поділу, в результаті вода охолола, а стрілка все також стоїть у "четвертого". Взимку зараз його не використовуємо, але насторожує цей момент, за фактом води вистачає прийняти душ для двох і вода вже стає прохолодною .... Не знаю навіть на що грішити, фото прикладаю.
ps Режим пробували різний: "Eco", "Max", результае один ....
pps Заздалегідь дякую всім, хто відгукнувся. вкладення

На датчик уваги не зважайте. Це просто індикатор. Рухається стрілка - і хорошо.Проверяйте по температурі води-на максимумі має бути близько 75 градусів.

Так ось, чи можна автомат поставити безпосередньо перед розеткою бойлера в туалеті або треба ставити в місці підключення до проводці?
Так ось, чи можна автомат поставити безпосередньо перед розеткою бойлера в туалеті або треба ставити в місці підключення до проводці?
Evgeniy Nikolaevich яке січені кабелю і який номінал автомата встановлений у вас на існуючій проводці?
Яка потужність бойлера?
Ваші припущення - це серйозна поломка або звичайна справа?
Тобто може досить буде самостійно повністю спустити воду, потім відкрити кран змішувача на гаряче положення і закачати воду до тих пір, поки не буде стабільного напору з крана?
Або потрібно викликати фахівця з ремонту бойлера в своєму місті?
А як ви спустили воду через змішувач?
Чи не поставили зворотний клапан?
І навіщо її взагалі було спускати для переробки електрики?

Новости