Нещодавно марка La Roche-Posay зібрала пресу на невеликій б'юті-бранч. Привід зборів - поговорити про чутливість шкіри - проблему, якої страждають 60% нашого населення.
Компанія La Roche-Posay запустила великий он-лайн проект #skinrelief_ua . Це платформа, де зібрано багато інформації про чутливість шкіри: чому виникає, як доглядати, яку косметику використовувати. Там же можна зареєструватися в програмі «Моя програма догляд» і увійти в велика спільнота людей, що мають чутливу шкіру. Он-лайн співтовариство - прекрасна можливість для учасників програми поспілкуватися між собою, обмінятися досвідом і порадами.
Основне завдання програми - навчити нас доглядати за чутливою шкірою. Тому всім учасникам компанія La Roche-Posay у співпраці з лікарями-дерматологами буде регулярно розсилати персоналізовані поради та рекомендації щодо догляду за шкірою, а так само відповідати на всі питання, які можуть виникнути в процесі.
Зараз я б хотіла тезово озвучити, що таке чутливість шкіри, причини виникнення, фактори, які можуть погіршити дану проблему, а так же позначити основні принципи догляду.
Найважливіше, що потрібно запам'ятати: чутлива шкіра - ця не тип шкіри, це її стан. Чутливої може бути будь-яка шкіра: і суха, і жирна, і комбінована, і нормальна. Така шкіра схильна до почервоніння, свербіння, висипань, алергічних реакцій.
Цікаво, що чутливість шкіри може бути спадковою лише в 5-10% випадків. 30% людей її набувають і у 60% людей вона викликана невстановленою причиною.
Факторів, які можуть послужити причиною виникнення чутливості шкіри, досить багато і чітко визначити основний вкрай складно.
Зовнішні чинники
- вітер, вогкість або сухе повітря, УФ випромінювання
- пил і забруднення в повітрі
- жорстка вода - 30% жінок говорять, що вони володіють чутливістю до води
- засоби догляду за шкірою
- професійна діяльність
- порушення шкірного бар'єру
внутрішні чинники
- стрес (27% мають більш чутливу шкіру під час стресів)
- тип шкіри: серед 60% жінок, які вважають свою шкіру чутливою, або реактивної, 40% мають суху шкіру, 25% нормальну або жирну.
- певні ліки
- куріння, алкоголь, пряна / гостра їжа
- пол: на думку жінок, у них більш чутлива шкіра, ніж у чоловіків; 60% вважають її чутливою, або реактивної, тоді як серед сильної статі цей показник становить 30%
- гормональні чинники
Можливі алергени, на які шкіра може відреагувати:
- Продукти харчування: молоко, курячі яйця, шоколад, цитрусові, горіхи, мед і т.п .;
- Деякі харчові добавки: барвники, консерванти і т.п .;
- Пилок рослин;
- Шерсть домашніх тварин;
- Компоненти побутової хімії або парфумерії;
- Отрута, що виділяється при укусі деякими комахами;
- Лікарські засоби;
- Речовини, що входять до складу фарб і лаків;
- Деякі метали, з яких виготовлені аксесуари одягу, шпильки, заклепки і т.п.
Основні принципи догляду за чутливою шкірою
- очищення без мила
- використання натуральних спонжів і серветок
- умивання тільки теплою водою
- не використовувати жорсткі скраби і пілінги
- використання дерматологічній косметики, спеціально розробленої для чутливої шкіри
У марки La Roche-Posay є лінія для чутливої шкіри Toleraine. У неї входять засоби для вмивання, креми для обличчя, крем для області навколо очей. В цьому році лінійку доповнили дві новинки - денний заспокійливий флюїд і інтенсивний заспокійливий нічний догляд . Їх унікальність полягає в тому, що вони в силі заспокоїти шкіру всього лише за 1 хвилину! Такий ефект забезпечує активний інгредієнт Нейросенсін, який володіє потужним заспокійливу дію і сприяє зменшенню ознак подразнення шкіри. У формулу нічного догляду додали комплекс з антиоксидантною дією [Карнозин + Вітамін Е], який запобігає почуття дискомфорту і зменшує почервоніння шкіри з ранку.
Особливо хочу відзначити позицію соціальної відповідальності компанії La Roche-Posay. Формули її коштів на 95% біорозкладні. З 2016-му році марка відмовилася від паперових ліфлетів, заощадивши тим самим 150 тонн паперу. Упаковка коштів постійно вдосконалюється. Наприклад, тюбик нового Lipikar-а на сьогоднішній день містить на 40% менше пластику, ніж раніше. Продукція не тестується на тваринах.