Як і більшість відомих світових брендів, L'Oreal почалася з одного сміливою ідеї, кілька випередила свій час. А саме - з можливості фарбувати волосся за допомогою синтетичної фарби. І прийшла ця ідея в голову молодому французькому хіміку Ежену Шуллер, який і розробив одного разу відповідне засіб.
Спочатку молода людина поспішив випробувати винахід на волоссі своєї дружини. І після того, як воно повністю виправдало себе, запропонував новинку одному зі знайомих перукарів. Незвичайний потяг виявився затребуваність, і незабаром було налагоджено масове виробництво фарби. Своє творіння Ежен назвав L'Aureale в честь популярної на той час зачіски, коли волосся ореолом окомляют особа. Трохи змінений варіант цього слова і став невдовзі назвою бренду.
Нерідко шлях до здійснення мрії буває тернистим. Так, Ежену Шуллер доводилося трудитися над виробництвом фарби для волосся ночами, щоб днем розносити її по перукарнях. У 1909 році в проект молодого хіміка Товариством нешкідливих забарвлень для волосся були інвестовані деякі засоби. Після цього розвиток бренду пішло на порядок швидше.
У 1934 році L'Oreal розрастается настільки, що дозволяє собі придбання компанії Monsavon. Разом з тим асортимент продукції, що випускається сильно збільшується, охоплюючи мило, базщелочние шампуні і духи.
У 1937 році L'Oreal починає випускати свій власний журнал про красу - Marie-Claire. Примітно, що навіть зараз, майже 80 років по тому, цей журнал користується популярністю серед представниць прекрасної статі.
У 30-х роках з легкої подачі Коко Шанель, засновниці бренду Chanel, в моду почав входити загар. Компанія L'Oreal моментально зреагувала на це, випустивши спочатку сонцезахисний молочко, а потім відкривши і цілий завод, що виробляє сонцезахисні засоби.
У 1939 році марка L'Oreal була зареєстрована офіційно. Центральний офіс компанії розмістився в Парижі, на вулиці Руаяль, 14. Через деякий час після цього Ежен вирішує, що прийшов час виводити її на міжнародний ринок. Так було відкрито першу філію L'Oreal в США.
У 1957 році помирає засновник бренду Ежен Шуллер, і компанія переходить його дочки Ліліан Бетанкур, яка на той момент вже прекрасно розуміла, в якому напрямку слід рухатися. Нова власниця стала розширювати зону володіння за рахунок придбання інших не менш відомих косметичних брендів. Так, в 1964 році нею була куплена французька компанія Lancome, роком пізніше - Garnier, а ще через кілька років - Biotherm. У 80-х компанії L'Oreal відійшли акції Helena Rubinstein, Vichy і La Roche-Posay. У 1996 році за 786 мільйонів доларів була викуплена Maybelline, а в 2006 за 652 мільйони The Body Shop.
Як і компанія Coca-Cola , L'Oreal не зациклюється на розвитку одного єдиного бренду, а намагається розвиватися в різних напрямках. Її головна мета - зберегти неповторність і культурний колорит кожної із приналежних їй марок. Так, наприклад, придбана компанія Maybelline і далі продовжувала позиціонуватися виключно як американська. Для цього був знятий рекламний ролик під назвою Maybelline Miami Chill, дія якого відбувається на Манхетене. Подібна стратегія негайно дала свої результати - продажі зросли вдвічі, а бренд придбав популярність далеко за межами США.
Забавно, що під різними марками L'Oreal випускає подібну продукцію, тим самим породжуючи конкуренцію всередині самої компанії. Як вважає нинішній керуючий компанією Ліндсей Оуен-Джонс, тільки в умовах здорової конкуренції можливо справжній розвиток. Тим більше, що при зниженні популярності одного бренду автоматично зростають продажу іншого. Як результат - L'Oreal ніколи не втрачає своїх позицій.
І, звичайно ж, серед усіх згаданих вище брендів, наймасштабнішим є сам ĽOréal. Під своєю основною маркою компанія випускає продукцію як для жінок, так і для чоловіків. Її слоган «Тому що я цього гідна» залишається незмінним протягом вже майже підлозі століття. Автором першої вийшла на телебаченні реклами а стало агентство McCann Erickson. І з тих пір компанія витрачає на рекламу своєї продукції рекордні 30% прибутку від продажів.
L'Oréal відноситься до тих компаній, які для розкрутки бренду активно використовують знаменитостей. Так, за минулі десятиліття знамениту фразу з екранів телевізора сказали Клаудіа Шиффер і Катрін Деньов, Енді Макдауел і Летиція Каста, Міла Йовович та Наталі Імбрулья, Шарліз Терон і Дженніфер Еністон, Вірджін Ледуаен і Кейт Мосс, Бейонс і Наталія Водянова. Чоловічу лінію L'Oréal представляли пілот «Формули-1» Міхаель Шумахер, а також футболіст Давид Жинола.
Поступово з невеликого сімейного підприємства компанія L'Oreal стала найбільшим косметичним концерном у світі. Він об'єднує в собі 500 різних брендів, 25 косметологічних компаній, 5 науково-дослідних центрів, 47 заводів в 22-х країнах світу і понад 67 тисяч осіб персоналу. Майже всі марки косметики, які продаються в супермаркетах, аптеках і дорогих спеціалізованих магазинах, належать концерну L'Oreal. Серед них - ĽOréal Professionnel, Kerastase, Redken, Matrix, ĽOréal Paris, Garnier, Maybelline, SoftSheen-Carson, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Ralph Lauren, Biotherm, Helena Rubinstein, Shu Uemura, Kiehl's, Diesel, Cacharel, Vichy , La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals і The Body Shop.
Власниця компанії Ліліан Бетанкур, яка успадкувала ĽOréal від своейго батька, на сьогоднішній день в силу віку відійшла від активного управління концерном. Але це не заважає їй насолоджуватися результатами своїх праць. Ліліан уже 86 років і вона займає своє почесне місце в списку найбагатших людей в світі за версією журналу Forbes. Її особистий статок було оцінено в $ 18,8 млрд. А таким похвалитися може далеко не кожен.